Hill`s cup III. kolo Hradec Králové Biřička, 10. - 11.9.2011

16.09.2011 09:17

Tak letos to opět nedopadne, z Cupu jsem musela odstoupit. Při posledním tréninku v canicrossu jsem si podvrtla kotník :(. Ale i přes to jsem se přihlásila alespoň na kolo. V Hradci bylo velice krásné počasí. Trať hodně rychlá a v teplém počasí pro psa náročná.

Bojovalo se do poslední chvíle, kdy jsem jen těsně porazila Nikol Marešovou s jejím novým šampionem Nickem. Celkové výsledky zde

Nesmím zapomenout na již tradiční Vlastíkovo plavání. Tentokrát jsem nechala Zippynku a plavala jsem s Niki. Jelikož je jí 9 let a neplavala ani nepamatuju, trochu nadváhu má :)  Ale vím, že vodu miluje, tak jsem si to s ní chtěla zkusit jen tak na pohodu. A Niki na svůj věk velice překvapila. Chvíli to vypadalo, že i vyhrajeme. Těsně před cílem nás však předstihl jiný Hovawart, asi o 5 let mladší. Niki mi udělala neskutečnou radost, co dokázala.

více foto :https://veny.rajce.idnes.cz/Hill_s_cup%2C_Okolohradce_2011/

—————

Zpět