Novinky

Mistrovství Evropy ESDRA (13.11. -14.11. 2010) ITALIE ,Treviso, Falze di Piave

16.11.2010 10:00

V této sezoně už druhé ME, to první bylo ECF (2.místo za Kamilou Liškovou), a jelikož skandinávské země nejsou členy ECF, čekala nás zde značně větší konkurence. Ale naše forma se závod od závodu zvyšovala :), což se ukázalo i na MR na Horníku, kde jsme "vyhrály" - tedy museli jsme se nakonec dělit o první příčku s Kamilou Liškovou. Organizátoři to organizačně nezvládli...

Cestou do Itálie jsme se zastavili v Arcu a na Lago di Garda ..... trochu moje srdeční záležitost, dlouho jsem snila se sem podívat a bylo to skoro cestou :)   tak jsme toho využili a strávili zde pěkný den. Zippy nejvíce zajímaly kačenky.

Na místo dějiště jsme po troše bloudění dorazili ve čtvrtek večer ..... místo bylo v blízkosti řeky Piave, která byla nedávno trochu rozvodněná, takže všude vlhko, bahno a podobné věci. :) Po hodině se nám podařilo postavit stan (byl vypůjčený, záhadný, malý, expediční), tak jsme zalehli....

V pátek nás čekala prohlídka tratě. Hodně nás překvapily velké nebezpečné kameny pro psy zasypané senem, a když nebylo seno, bylo bahno. Trať se sice na totální rovině zdála být rychlá, ale byla hodně technická - zatáčky a kluzký bahnitý povrch, převýšení žádné....

Večer bylo slavnostní zahájení na náměstíčku Falze di Piave

V sobotu ráno start: trať byla rychlá a hodně technická, ale projeli jsme jí bez vážnějších problémů. I nejobtížnější  úsek bahnem, kde hrozilo, že spíš poplavem než pojedem na kole, jsme překonali a dojeli jsme na 2. místě s větší ztrátou na 1. a 3. Kamila Lišková na nás ztrácela jen 4s ..... teď jen to udržet i ve druhém kole.

Před cílovou rovinkou :)

V cíli sleduji výsledky a hurá v neděli jsme udrželi pozici :)

U řeky Piave

A konečně vyhlášení výsledků: 2. v Evropě a nejlepší z ČR.

Mistrovství ČR (30.10.- 31.10. 2010) Tři Studně

03.11.2010 10:23

Ve dnech 30.-31.10.2010 se již tradičně uskutečnil závod na Třech Studních v blízkosti areálu hotelu Horník. A stejně jako minulý rok byl tento závod vyhlášen mistrovstvím republiky "off snow" 2010.

výsledky zde...

foto:

Mladá Boleslav (23.10.2010 - 23.10.2010) Svatováclavské psí ježdění

25.10.2010 22:12

Jelikož na Svatého Václava bylo trochu více vody než je zvykem, byl závod zrušen a nahradní termín byl určen na 23.10. 2010

Tentokrát jsem nejela sama. Doprovod a zároveň závodnici v canicrossu mi dělala moje kamarádka Evča Václavíčková. Závodila se svým hovawartem Cipískem. Pes je to spíše záchranář, úspěšně skládá zkoušky. Canicrossu se začal věnovat se svou paničkou na začátku léta. Začátky byly pro paničku kruté. Cipísek běhal spíše u nohy než před nohou:). Se Zippy jsme se musely účastnit začátečnické školy canicrossu. Zippy s Evičkou dělaly vodiče a já musela běžet s Cipískem. A hned to šlo, když Cipin běžel za paničkou a Vendulka mu dělala pěknou brzdu. Tak se Cipísek naučil tahat.

Se ztrátou 20s na poslední canicrosařku si Evča doběhla pro bramboru, ale i tak byla spokojenost v konkurenci zkušených závodnic. Ukázalo se, že i Hovawart muže soupeřit s ESP :)

V kategorii BkjW se nás postavilo na start 7 bikerek. Poprvé jsem si mohla letos poměřit síly s Ilonou Erlebachovou, Zippy šla nádherně a předvedla vyrovnaný výkon  v průběhu celého závodu, jak v 1.etapě dlouhé 5km (čas 0:10:01), tak i ve 2.etapě 2km (čas 0:03:55) a dojely jsme si pro 1. místo s náskokem 28s.

Červený Kostelec (16.10.2010 - 17.10.2010) BONO 2010, ESDRA CUP

18.10.2010 21:24

V pátek jsme vyrazili na závody do Kostelce, jako divák jsem zde byla mnohokrát, loňskou účast překazila angína. I když počásí nepřálo moc jsem se těšila.

Příjezd byl trochu dramatický a  po hodině bloudění se podařilo najít místo závodu. Už se šeřilo a já vyrazila se Zippy na trať vraceli jsme se už za tmy. Trať mile překvapila hodně technická a rozhodně ne nudná. Po prezentaci jsem na noc vyrazila k babičce na Pěnkavčí vršek v Krkonoších. Jela s námi na výlet i Nikitka a tak se holky krásně u babičky proběhli. U večeře jsem povyprávěla zážitky z Belgie a strávila krásný večer z prarodiči. Ráno děda upekl tradiční topinky, poté jsme vyrazili zpět do Kostelce... a opět bloudění:)

Počasí se během dopoledne pokazilo a začlo pršet, teda spíše padaly trakaře. Tak jsem mohla konečně vyzkoušet svojí novou cyklopláštěnku:)

Trať byla opravdu parádní a moc jsme si to užívali i v děšti, to máme se Zippy nejraději:). Naše těšení však překazila neukázněná závodnice, teda spíše její pejsek severského plemene. Závodnice se sice uklidila na stranu, ale pejsek nám vyrazil naproti a zkřížil cestu.  Nastala zapeklitá situace, jelikož závodnice se nijak nesnažila si pejska rozmotat a já se snažila, ona stále nic a pořád nic, nic bylo docela dlouhé a ja začínala být trochu vytočená. Nakonec z nic byla akce, závodnice slezla z kola a šla si pejska rozmotat. Tak jsme byli vysvobozeny a mohli pokračovat v cestě. Nechybělo moc a pejsek severského plemene běhal na volno po Kostelci, ale byla jsem trpělivá:).Jen škoda těch ztracených sekund a nebylo jich málo :)

Průběžně jsme dojeli na 2. místě 34sekund za Kamilou Liškovou. V neděli jsme jeli jako o život :), bez neukázněných závodnic a jejich zvědavých pejsků. A zlepšili si čas o 30 vteřin a bohužel na Kamilu to nestačilo :),ale radost byla z podaného maximálního výkonu bez pádů a komplikací...  celkové výsledky zde

Zippa  to měla do cíle už  pěkně na háku :)

Velkou radost udělalo 3. místo Renaty Válkové,  se pozná sjezdařka :).

—————

8. – 10. říjen 2010 Mistrovství Evropy v canicrossu a bikejöringu Belgie, Baraque Fraiture

15.10.2010 23:14

Ve čtvrtek 7.10. jsem naložila vše potřebné i nepotřebné, což se ukázalo až později a vyrazila směr Maxičky. V Maxičkách se vše přeložilo a s Petrem Toncarem jsme pokračovali směr Belgie. Na místo jsme dorazili kolem 1 hodiny ranní.. Během noci přijížděli další závodníci české výpravy.  V pátek mě nejprve čekala prohlídka trati bez psa a později na kole se Zippy. Trať začínala dole pod sjezdovkou a končila nahoře na sjezdovce :( .... Velice technická nebylo místo odpočinku....

Po startu rovinka, pak dlouhý táhlý dokopec, ostrá levá a vypadá to na rovinku. Rovinka sice byla, ale samá zatáčka nebo velice nerovný terén:),  pak následoval sjezd. Trochu "singltrack" tak trohu danger ... následovalo trochu bahýnko ostrá levá a dlouhý táhlý dokopec, který končil v půlce sjezdovky a poslední úsek pro diváky vedl přímo po sjezdovce vzhůru :)

Páteční trenink nedopadl nijak slavně.  Bylo velmi horko a Zippy nemohla už po prvním kilometru a chladila se v louži. No a poslední stoupání jsem šla za své úplně. Takže hrůza a děs jak to v sobotu dopadne.

V Sobotu ráno  azuro  obloha bez mráčku.Startovat jsme měli až po 11 hodině. Jak stoupala teplota, tak stoupala i nervozita. Vše jsem se snažila udělat jako vždy. Důkladně napojit, vyvenčit a hlavně před startem namočit. Start proběhl v pořádku. Jeli jsme moc pěkně bez velkých chyb a zaváhání.  I sjezd jsme zvládli bez komplikací. Ale došlo k ostré pravé, stoupání a Zippě došlo, bylo teplo a neměla morál a já jí nechtěla uhnat. Šňura byla sice natažená, ale já cítila jak jdu za své. Pozvolný dokopec ještě šel, ale na sjezdovce došlo i mě. Poslední metry byly už na pokraji sil.

Moje vysílení stálo za to :)  Organizátoři byli velice čiperní a výsledky měli okamžitě.  Já mohla mít radost z průběžného 2. místa. Na Kamilu Liškovou, která přímo letěla jsem měla ztrátu přes minutu. A třetí byla Václavka Kuříková se ztrátou 26 vteřina na mě.  Bylo by pěkné 3 místa obsadit v českých barvách.

V neděli pokračovalo slunečné počasí, ale výrazně se ochladilo a i starty byly posunuty, což byla pozitivní zpráva pro nás všechny. Startovali jsme hned minutu za Kamilou a Zippy šla nádherně a tentokrát až do cíle. Pořadí jsme udrželi a zlepšili si čas o 1min a 5 vteřin a to není málo na tak krátké trati, která měřila cca 4,6km.  Bohužel Václavka své místo neudržela chybělo 6 vteřin skončila na 4. místě.

celkové výsledky z kola zde

Česká výprava měla zastoupení i v canicrossu  :)   výsledky zde   Nejvíce nás potěšila česká mužská  canicrossová štafeta ve složení Jirka Suchý, Vlaďa Šáfr a  Petr Fochler  doběhli si pro zlato.

Video vítězné štafety :)

11.-12.9.2010 Hill´s cup 2010 III.etapa Děčín-Maxičky

15.09.2010 22:01

Zranění mi nepovolilo dále pokračovat v Hill´s cupu a musela jsem odstoupit. I tak jsem si toto klání nenechala utéct a účastnila jsem se jako  bikerka. V kategorii jsme byly pouze 3 ženy: Já, Nikol Marešová a Polka Agata Kaczynska. Trať byla velmi pěkná a rychlá ... :)   V sobotu jsme dojeli na 1.místě .... a šlo jen o to  udržet ... Což nebylo až tak jednoduché. Startovalo se Gundersenem. Zippy chyběla motivace, jelikož mezi posledním chlapem a námi byla 5 minutová pauza . Druhá Agáta nás pomalu, ale jistě stahovala. Své 1. místo jsme udrželi a dojeli si pro zlato. A byla to dobrá zkouška před ME v bikejoringu, kam se chystáme ...celkové výsledky  Hill´s cupu  zde

Děti Severu byly  velice uspěšní :)  více

fotogalerie:nedělní canicross

vyhlášení výsledků a atmosfera závodu :)