11.-12.9.2010 Hill´s cup 2010 III.etapa Děčín-Maxičky

15.09.2010 22:01

  Zranění mi nepovolilo dále pokračovat v Hill´s cupu a musela jsem odstoupit. I tak jsem si toto klání nenechala utéct a účastnila jsem se jako  bikerka. V kategorii jsme byly pouze 3 ženy: Já, Nikol Marešová a Polka Agata Kaczynska. Trať byla velmi pěkná a rychlá ... :)   V sobotu jsme dojeli na 1.místě .... a šlo jen o to  udržet ... Což nebylo až tak jednoduché. Startovalo se Gundersenem. Zippy chyběla motivace, jelikož mezi posledním chlapem a námi byla 5 minutová pauza . Druhá Agáta nás pomalu, ale jistě stahovala. Své 1. místo jsme udrželi a dojeli si pro zlato. A byla to dobrá zkouška před ME v bikejoringu, kam se chystáme ...celkové výsledky  Hill´s cupu  zde 

 Děti Severu byly  velice uspěšní :)  více

fotogalerie:nedělní canicross

                  vyhlášení výsledků a atmosfera závodu :)

 

—————

Zpět