8. – 10. říjen 2010 Mistrovství Evropy v canicrossu a bikejöringu Belgie, Baraque Fraiture

15.10.2010 23:14

 

 Ve čtvrtek 7.10. jsem naložila vše potřebné i nepotřebné, což se ukázalo až později a vyrazila směr Maxičky. V Maxičkách se vše přeložilo a s Petrem Toncarem jsme pokračovali směr Belgie. Na místo jsme dorazili kolem 1 hodiny ranní.. Během noci přijížděli další závodníci české výpravy.  V pátek mě nejprve čekala prohlídka trati bez psa a později na kole se Zippy. Trať začínala dole pod sjezdovkou a končila nahoře na sjezdovce :( .... Velice technická nebylo místo odpočinku....

Po startu rovinka, pak dlouhý táhlý dokopec, ostrá levá a vypadá to na rovinku. Rovinka sice byla, ale samá zatáčka nebo velice nerovný terén:),  pak následoval sjezd. Trochu "singltrack" tak trohu danger ... následovalo trochu bahýnko ostrá levá a dlouhý táhlý dokopec, který končil v půlce sjezdovky a poslední úsek pro diváky vedl přímo po sjezdovce vzhůru :)

Páteční trenink nedopadl nijak slavně.  Bylo velmi horko a Zippy nemohla už po prvním kilometru a chladila se v louži. No a poslední stoupání jsem šla za své úplně. Takže hrůza a děs jak to v sobotu dopadne.

 

V Sobotu ráno  azuro  obloha bez mráčku.Startovat jsme měli až po 11 hodině. Jak stoupala teplota, tak stoupala i nervozita. Vše jsem se snažila udělat jako vždy. Důkladně napojit, vyvenčit a hlavně před startem namočit. Start proběhl v pořádku. Jeli jsme moc pěkně bez velkých chyb a zaváhání.  I sjezd jsme zvládli bez komplikací. Ale došlo k ostré pravé, stoupání a Zippě došlo, bylo teplo a neměla morál a já jí nechtěla uhnat. Šňura byla sice natažená, ale já cítila jak jdu za své. Pozvolný dokopec ještě šel, ale na sjezdovce došlo i mě. Poslední metry byly už na pokraji sil.

Moje vysílení stálo za to :)  Organizátoři byli velice čiperní a výsledky měli okamžitě.  Já mohla mít radost z průběžného 2. místa. Na Kamilu Liškovou, která přímo letěla jsem měla ztrátu přes minutu. A třetí byla Václavka Kuříková se ztrátou 26 vteřina na mě.  Bylo by pěkné 3 místa obsadit v českých barvách.

V neděli pokračovalo slunečné počasí, ale výrazně se ochladilo a i starty byly posunuty, což byla pozitivní zpráva pro nás všechny. Startovali jsme hned minutu za Kamilou a Zippy šla nádherně a tentokrát až do cíle. Pořadí jsme udrželi a zlepšili si čas o 1min a 5 vteřin a to není málo na tak krátké trati, která měřila cca 4,6km.  Bohužel Václavka své místo neudržela chybělo 6 vteřin skončila na 4. místě.

 celkové výsledky z kola zde

Česká výprava měla zastoupení i v canicrossu  :)   výsledky zde   Nejvíce nás potěšila česká mužská  canicrossová štafeta ve složení Jirka Suchý, Vlaďa Šáfr a  Petr Fochler  doběhli si pro zlato.

 

Video vítězné štafety :)

—————

Zpět