Červený Kostelec (16.10.2010 - 17.10.2010) BONO 2010, ESDRA CUP

18.10.2010 21:24

V pátek jsme vyrazili na závody do Kostelce, jako divák jsem zde byla mnohokrát, loňskou účast překazila angína. I když počásí nepřálo moc jsem se těšila.

Příjezd byl trochu dramatický a  po hodině bloudění se podařilo najít místo závodu. Už se šeřilo a já vyrazila se Zippy na trať vraceli jsme se už za tmy. Trať mile překvapila hodně technická a rozhodně ne nudná. Po prezentaci jsem na noc vyrazila k babičce na Pěnkavčí vršek v Krkonoších. Jela s námi na výlet i Nikitka a tak se holky krásně u babičky proběhli. U večeře jsem povyprávěla zážitky z Belgie a strávila krásný večer z prarodiči. Ráno děda upekl tradiční topinky, poté jsme vyrazili zpět do Kostelce... a opět bloudění:)

Počasí se během dopoledne pokazilo a začlo pršet, teda spíše padaly trakaře. Tak jsem mohla konečně vyzkoušet svojí novou cyklopláštěnku:)

Trať byla opravdu parádní a moc jsme si to užívali i v děšti, to máme se Zippy nejraději:). Naše těšení však překazila neukázněná závodnice, teda spíše její pejsek severského plemene. Závodnice se sice uklidila na stranu, ale pejsek nám vyrazil naproti a zkřížil cestu.  Nastala zapeklitá situace, jelikož závodnice se nijak nesnažila si pejska rozmotat a já se snažila, ona stále nic a pořád nic, nic bylo docela dlouhé a ja začínala být trochu vytočená. Nakonec z nic byla akce, závodnice slezla z kola a šla si pejska rozmotat. Tak jsme byli vysvobozeny a mohli pokračovat v cestě. Nechybělo moc a pejsek severského plemene běhal na volno po Kostelci, ale byla jsem trpělivá:).Jen škoda těch ztracených sekund a nebylo jich málo :)

Průběžně jsme dojeli na 2. místě 34sekund za Kamilou Liškovou. V neděli jsme jeli jako o život :), bez neukázněných závodnic a jejich zvědavých pejsků. A zlepšili si čas o 30 vteřin a bohužel na Kamilu to nestačilo :),ale radost byla z podaného maximálního výkonu bez pádů a komplikací...  celkové výsledky zde

 

Zippa  to měla do cíle už  pěkně na háku :)

Velkou radost udělalo 3. místo Renaty Válkové,  se pozná sjezdařka :).

 

—————

Zpět