Horní Bezděkov, Hill`s cup II. kolo 14.5. - 15.5. 2011

16.05.2011 09:13

Druhé kolo Hill`s cupu si pro nás připravili v Horním Bezděkově nedaleko Prahy. Tentokrát nás čekala koloběžka. Koloběžku jsem si vyp;jčila od Renátky Válkové, jelikož svojí jsem po loňském nezdaru prodala :) a zařekla se, že už na tom jezdit nebudu :).

Trať byla velice pěkná a technická. V pátek večer jsme si jí šli projít, aby bylo jasné, kudy kam :). Zippy si to přesně pamatovala, ale ukázala se zase moje chyba - kousek po startu byla na trati závora, oproti pátku tentokrát otevřená... Zippa to vzala zprava a já zleva, což skončilo mým výstupem z brndy.... naštěstí to dopadlo bez újmy na zdraví, byla jen újma na čase :) Pak už byl závod bez problémů a zdárně jsme dojeli do cíle na 6 místě.

 

V sobotu se jelo ještě jedno kolo, to bylo bez problému a zajeli jsme 2. nejrychlejší čas.

V neděli jsem opět udělala chybu. V místě křížení tratě Zippy zaváhala, kudy má běžet, pak zahnula vlevo (což bylo špatně), já si spletla strany a ještě jí utvrzovala v tom, kam má zahnout. Až za zatáčkou jsem si uvědomila, že jsem jí říkala Ho, ale myslela Dží :) I přes to jsme zajeli 4. čas a celkově to dalo na 5. místo v kategorii Scooter.

Celkové výsledky zde

 

SK Děti Severu         více foto zde

 

—————

Zpět