Hradecký Mid 27.11.- 28.11. 2010 Běleč nad Orl.

02.12.2010 00:00

Poslední závody na suchu nás čekaly tento víkend, ale jak se nakonec ukázalo, jelo se na sněhu :). Na místě jsme byli v pátek večer. Po prezenci se pokračovalo v zapíjení a oslavování  nášeho úspěchu z Itálie. Trochu už chumelilo. Ráno po probuzení to vypadalo, že chumelilo víc než jen trochu. Jelikož jsem s tím nepočítala (v Bělči bývá trať rychlá a ne moc technicky obtížná), měla jsem na kole obutí spíše do sucha. :) Času málo, pláště doma. Nedalo se nic dělat a vyrazili jsme na trať. Šlo trochu o život, v každé zatáčce jsme se váleli, šlapat nešlo, přehazovat nešlo, sníh byl prostě všude....přežili jsme a do cíle jsme dorazili bez újmy na zdraví.... jen trochu naštvaný a nešťastný.

Dojeli jsme na 2. místě za Kamilou Liškovou se ztrátou cca 8s. .

 

 

Neváhala jsem a odpoledne jsem zajela domů pro pořádný pneu a přezula jsem .....

V neděli bylo ale zase všechno jinak a několik závodníků závod vzdalo a na start nenastoupilo. Ze sobotního čerstvého sněhu se stal jeden led.

I přes to jsme v závodě pokračovali, trať byla sice zmrzlá, ale dalo se to..... Zippy šla moc pěkně já nepadala a do cíle jsme dojeli s nadšením ze supr závodu.

Nakonec jsme dojeli na 1. místě a čas ze soboty jsme si zlepšily o 20s.      výsledky

—————

Zpět