Mladá Boleslav (23.10.2010 - 23.10.2010) Svatováclavské psí ježdění

25.10.2010 22:12

Jelikož na Svatého Václava bylo trochu více vody než je zvykem, byl závod zrušen a nahradní termín byl určen na 23.10. 2010

Tentokrát jsem nejela sama. Doprovod a zároveň závodnici v canicrossu mi dělala moje kamarádka Evča Václavíčková. Závodila se svým hovawartem Cipískem. Pes je to spíše záchranář, úspěšně skládá zkoušky. Canicrossu se začal věnovat se svou paničkou na začátku léta. Začátky byly pro paničku kruté. Cipísek běhal spíše u nohy než před nohou:). Se Zippy jsme se musely účastnit začátečnické školy canicrossu. Zippy s Evičkou dělaly vodiče a já musela běžet s Cipískem. A hned to šlo, když Cipin běžel za paničkou a Vendulka mu dělala pěknou brzdu. Tak se Cipísek naučil tahat.

 Se ztrátou 20s na poslední canicrosařku si Evča doběhla pro bramboru, ale i tak byla spokojenost v konkurenci zkušených závodnic. Ukázalo se, že i Hovawart muže soupeřit s ESP :)

 

V kategorii BkjW se nás postavilo na start 7 bikerek. Poprvé jsem si mohla letos poměřit síly s Ilonou Erlebachovou, Zippy šla nádherně a předvedla vyrovnaný výkon  v průběhu celého závodu, jak v 1.etapě dlouhé 5km (čas 0:10:01), tak i ve 2.etapě 2km (čas 0:03:55) a dojely jsme si pro 1. místo s náskokem 28s.

 

—————

Zpět