O železného psa

29.08.2010 20:44

Včera za velmi deštivého počasí jsme vyrazili do Sadské u Nymburka. Konal se zde již 18. ročník netradičního podniku - triatlonu se psem "Železný pes". Vzhledem k nepříznivému počasí byl pro mě závod velmi náročný :) ( co se týče bahna, a zamlžených brýlí :)). Zato Zippa si v chladnějším počasí libovala. Jeho průběh byl chvílemi i dramatický :). Po uplavání cca 15O metrů rychle nazout tretry a hurá na kolo... (naše silnější disciplína). Po dojetí do depa trochu zmatky s hledáním bot na běh, kdy moje "asistentka" :) fotografovala a boty, sice připravené dle instrukcí, ale u sebe v ruce... Hup do bot a hurá do naší nejslabší disciplíny: běhu, stylem " přežít a nezranit se"! Hned po 200 metrech nás doslova přeletěla Martina s Pinkym:) ....Zippy už moc netáhla a já ji za to byla vděčná :). I přes to mi asi 300 m před cílem ruplo v kotníku. Chvilku jsem sakrovala, ale pak běžela, teda spíš pajdala, dál do cíle... I přes to zranění jsme se Zippy obsadili 2. místo a zlepšili si i náš čas z loňska ze 40 na necelých 38 minut.

výsleky a více info o uspěších SK Děti Severu zde

 

—————

Zpět